גולד דאנס

"אוננות: חלק בריא מכל מיניות"

"אוננות: חלק בריא מכל מיניות"

כשמדובר בדיונים על מיניות, אוננות לעתים קרובות נשארת בצללים ולא נדונה בפתיחות כפי שהיא צריכה להיות. אוננות היא חלק בריא מכל ביטוי עצמי של מיניות, ללא קשר לגיל, מין, נטייה מינית או מצב יחסים. למרות שזה טבעי ונורמלי לחלוטין, אנשים רבים עדיין נושאים סטיגמה הקשורה לאוננות. טאבו זה מקשה על אנשים לדבר בפתיחות על הנושא ויכול להוביל לרגשות אשמה או מבוכה.

לאוננות יתרונות בריאותיים עצומים, פיזיים ונפשיים כאחד. בצד הפיזי, זה יכול לשמש כצורה של הקלה עבור תסכול מיני או מתח. אוננות יכולה גם לעזור להפחית נדודי שינה, כאבי מחזור ותסמינים טרום וסתיים, שכן היא מסייעת לשחרר אנדורפינים ולהרגיע את הגוף והנפש.

אוננות מציעה גם יתרונות בריאותיים רגשיים. סקס ללא שותף יכול לעזור לאדם ללמוד יותר על הגוף שלהם, שיפור ההערכה העצמית ודימוי הגוף. זה גם מאפשר לאדם לחוות את ההנאה שלהם בצורה הבטוחה ביותר האפשרית ומסייע להפחית מתח, חרדה, ודיכאון. בנוסף, אוננות יכולה לעזור למנוע בעיות בתפקוד המיני שיכולות לנבוע מחוסר שחרור או מתח רב מדי שנבנה.

נערות ליווי ברמת גן
למרות שחקר סולו נשאר חלק חשוב מחיי מין בריאים, חשוב לזכור שאוננות אינה מחליפה אינטראקציה מינית עם בני זוג. אוננות יכולה לשמש כדי להשלים סקס שותף והוא יכול להציג פנטזיות ורעיונות כדי לשפר את ההנאה ההדדית.

צורות וטכניקות שונות של אוננות הופכות אותה גם לפעילות מהנה ומהנה לחקור. תנוחות, מקצבים וחפצים שונים יכולים להציע תחושות וחוויות חדשות. הנאה עצמית אינה חייבת להיות משימה מונוטונית; זה יכול להיות חלק חשוב ומרגש של גילוי עצמי וחקירה מינית.

חשוב לזכור כי אוננות, כמו כל דבר אחר, צריכה להיעשות בצורה בטוחה ואחראית. שכחתם לשטוף ידיים, להשתמש בהרבה סיכה, ולקחת הפסקות במידת הצורך. למרות היותה נושא לא נוח עבור רבים, אוננות היא חלק חשוב במיניות בריאה, ולכן חשוב לחנך את עצמנו על דרכים להפוך אותה לבטוחה, מהנה וחיובית.

בסופו של דבר, אוננות היא חלק נורמלי ובריא לחלוטין של המיניות. ניתן להשתמש בו כדי לחקור, להירגע וליצור הנאה, כל זאת תוך למידה על גופך וצרכיך האישיים. אז תחגגו את המיניות שלכם, אל תתביישו בזה, ותתפסו קצת סיכה – אוננות היא חלק חשוב מטיפוח עצמי ויש ליהנות ממנה!

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

זקפה – מילה שעשויה לעורר תחושות של מבוכה, מבוכה או אפילו הומור עבור חלק, אך במציאות, היא חלק חיוני ברווחתו המינית והכללית של הגבר. למרות…

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

מבוא המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות מספר עצום של רגשות ודעות מאנשים. יש הרואים בו מקצוע מזדמן, ויש הרואים בו עבודה פסולה ומשפילה מבחינה…

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או עובדות מין, הן אנשים שמקבלים תשלום עבור שירותי מין. בעוד שקיומן של נערות ליווי החל לפני מאות שנים,…

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת