גולד דאנס

איך תמצצי לבעלך

איך תמצצי לבעלך

אם אתם מחפשת לחקור דרכים חדשות לענג את בן הזוג שלך במהלך קיום יחסי מין, אל תחפשי רחוק יותר ממין אוראלי. כאשר הוא נעשה בצורה נכונה, מין אוראלי יכול להיות אחת החוויות האינטימיות והמענגות ביותר הן עבור הנותנת והן עבור המקבל.

עבור נשים, ריצוי בעליהן באמצעות מין אוראלי יכול להיות דבר מרתיע. עם זאת, עם כמה רמזים, טיפים וטריקים, זה יכול להיות אחד המעשים המשחררים והמעצימים ביותר. מדריך זה מציע כמה טיפים להפיכת מין אוראלי למהנה עבורך כפי שהיא מהנה עבורו.

ראשית, הקפידי לבחור מיקום נוח. להגיע ולענג את בן הזוג שלך מתנוחה נוחה הוא אחד המרכיבים העיקריים למין אוראלי מוצלח. בהתאם לגודל של בן הזוג שלך, הגובה שלך, ואת גודל המיטה, חדר השינה, או חלל אחר שאתם נמצאים בו, יש מגוון של תנוחות שיאפשרו לך לגשת לאיבר המין שלו, כמו גם לשמור על הצוואר והגב שלך נוח. באופן כללי, ישיבה בתנוחת שכיבה עם בן הזוג שלך עומד או שוכב מולך הוא מקום נהדר להתחיל.

לאחר שמצאתם תנוחה נוחה ואתם מוכנים להתחיל, ודאי שהסביבה תורמת להנאה. ודאי שהחדר חשוך, הטמפרטורה נעימה ואין הסחות דעת. תוכלו גם להשתמש במוזיקת אווירה, נרות ריחניים ושמנים כדי ליצור את האווירה המושלמת.

זה חיוני כדי לקבל את בן הזוג שלך עורר הראשון. ליטוף, נשיקות, הקנטות ודיבורים הן כולן דרכים נפלאות לעשות זאת. נשים יכולות להביא את בני זוגן לקצה השיא רק על ידי עינוג איבר המין שלהם עם הידיים לפני שהם מתחילים מין אוראלי. זה יעזור להפוך את החוויה למהנה יותר עבור שניכם.

כאשר את מוכנה לעשות מין אוראלי, השתמשי בלשון, בפה ובידיים שלך כדי לשגע אותו. השתמש בלשון שלך כדי ללקק ולמצוץ ברכות ולגוון את תנועותיך. אנשים רבים מוצאים כי גירוי הצדדים ואת הראש של הפין הוא אפילו יותר מהנה מאשר להתמקד רק בקצה. הזיזו את פיכם מעלה ומטה באיבר מינו, והשתמשו בידיכם כדי לכוס והחזיקו אותו תוך כדי. התנסו בתנועות וטכניקות שונות כדי למצוא מה בן הזוג שלכם הכי אוהב ומה מעורר אותו ביותר.

לבסוף, ודאי שאת לא שוכחת את עצמך. מין אוראלי הוא חוויה אינטימית, אז וודאו שאתם נהנים מכל רגע של הנאה שאתם נותנים. אם אתה לוקח את הזמן להיות מודע לצרכים ולרצונות שלך, אתה תהיה בטוח להפוך את זה לחוויה אפילו טובה יותר עבורך ועבור השותף שלך.

ריצוי בן הזוג שלך עם מין אוראלי יכול להיות אחת החוויות המענגות ביותר בחדר השינה. עם כמה טכניקות, טיפים, וכמה תרגול, שליטה במיומנות זו תבטיח שלשניכם יש חיי מין מהנים ואינטימיים. מדובר בפעולה פשוטה למדי, אך אם תרצי להיות בטוחה שאת עושה זאת נכון, תוכלי למנף את הבילויים של בעלך עם נערות ליווי. הצטרפי אליו פעם אחת, והנערות של https://www.24funmodels.com/ ילמדו ואתך. 

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

זקפה – מילה שעשויה לעורר תחושות של מבוכה, מבוכה או אפילו הומור עבור חלק, אך במציאות, היא חלק חיוני ברווחתו המינית והכללית של הגבר. למרות…

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

מבוא המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות מספר עצום של רגשות ודעות מאנשים. יש הרואים בו מקצוע מזדמן, ויש הרואים בו עבודה פסולה ומשפילה מבחינה…

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או עובדות מין, הן אנשים שמקבלים תשלום עבור שירותי מין. בעוד שקיומן של נערות ליווי החל לפני מאות שנים,…

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת