גולד דאנס

גבעתיים: עיר התרבות והקסם האייקונית של ישראל

גבעתיים: עיר התרבות והקסם האייקונית של ישראל

גבעתיים היא אחת הערים האייקוניות בישראל, הממוקמת בין תל אביב לרמת גן. העיר, הקרויה על שם העיר המקראית גבע, מונה כיום מעל 59,000 תושבים – מה שהופך אותה לחמישית בגודל אוכלוסייתה בישראל. העיר ידועה בתחושה החזקה של קהילה ותרבות, ויש הרבה מה לחקור ולגלות כאן.

מרכז העיר הוא אחד המראות המרשימים ביותר למראה. עם רחובות עטורי עצים, פארקים עטורי פרסים ואגם יפהפה, גבעתיים היא נווה מדבר בסביבה שלווה. העיר היא ביתם של מוזיאונים וגלריות רבים, כמו גם מגדל שלום, בית אלון ובית תעסיה ההיסטורי המציגים את המורשת התרבותית של העיר.

כלכלת גבעתיים מתרכזת סביב מגזר הטכנולוגיה והעסקים הקטנים. נוכחותן של חברות גדולות כמו מיקרוסופט, אמדוקס ואלתא הפכה את העיר ליעד אטרקטיבי עבור סטארט-אפים, טכנולוגיה ואנשי עסקים.

גבעתיים מנוקדת ברבות מאותן תרבויות בתי קפה של תל אביב, ומציעה קפה מהטובים ביותר בסביבה. יש הרבה מקומות לחקור ולמצוא משהו ייחודי להאכיל את הנפש, מבוטיקים אופנתיים של מעצבים לחנויות רהיטי מעצבים, וכמה מהמסעדות והמאפיות הטובות ביותר.

לאתר
העיר גאה במיוחד בסצנת תרבות המוזיקה העצמאית שלה. פסטיבל המוזיקה tSviva הולך חזק מאז שנתו הראשונה, ומפגיש בין להקות ידועות וייחודיות המנגנות רוק, סול, רגאיי, פולק, אלקטרוני ואינדי. פריים גבעתיים היא גם ביתם של עשרות יקבים ומבשלות בירה מקומיים עצמאיים, המציעים סיורים וטעימות פופולריים מאוד.

תושבי גבעתיים עיצבו מסורות תרבותיות ודתיות חזקות, החל מהתובנות העשירות של חכמי התלמוד שחיו כאן בעבר, ועד לגברים ולנשים מגבעתיים ששירתו בגאווה בכוחות המזוינים. שירות הוא אחד הערכים העליונים הנלמדים לאזרחי גבעתיים מילדות, ובית הספר המקומי חורב הוא עדות לערך זה.

גבעתיים היא התגלמות מה שישראל צריכה להיות – כור היתוך של תרבויות ולאומים, עם תחושה ייחודית של קהילה ותרבות. התרבות, הרוח והמורשת שלה עומדים חזקים וגאים כאן בעיר היפה הזו. כדאי לבקר כדי לחוות את זה בעצמך.

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

זקפה – מילה שעשויה לעורר תחושות של מבוכה, מבוכה או אפילו הומור עבור חלק, אך במציאות, היא חלק חיוני ברווחתו המינית והכללית של הגבר. למרות…

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

מבוא המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות מספר עצום של רגשות ודעות מאנשים. יש הרואים בו מקצוע מזדמן, ויש הרואים בו עבודה פסולה ומשפילה מבחינה…

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או עובדות מין, הן אנשים שמקבלים תשלום עבור שירותי מין. בעוד שקיומן של נערות ליווי החל לפני מאות שנים,…

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת