גולד דאנס

גבר: מה אתה יודע על הואג'ינה ?

גבר: מה אתה יודע על הואג'ינה ?

כגברים ישראלים, חשוב להבין את הגוף הנשי, ובמיוחד את הנרתיק. לעתים קרובות זה נושא שכמעט ולא מדברים עליו ויכול להיות אפוף מסתורין שיכול להוביל לחוסר ידע עבור אנשים מסוימים. בפוסט הזה בבלוג אנחנו מסתכלים על הנרתיק ועל דברים שלא ידעת עליו.

קודם כל, חשוב להבין שהנרתיק הוא מערכת מורכבת ומורכבת ביותר. הוא מורכב משרירים ורקמות, והוא יכול להשתנות בגודל, בצבע ובצורה בהתאם לאדם. זה חיוני כי הוא מטופל כדי להבטיח פעילות מינית בריאה ואת כל היתרונות שהיא מביאה.

חשוב גם להבין שהנרתיק מורכב משני חלקים נפרדים. השפתיים החיצוניות, שהן החלק החיצוני של הנרתיק, והשפתיים הפנימיות, שהן הדפנות הפנימיות של הנרתיק. שני אלה נחוצים לתפקוד בריא ויכולים להיות רגישים למגע.

רמת ה- pH של הנרתיק היא גם גורם חשוב. הנרתיק חומצי באופן טבעי ורמת החומציות שלו היא סביב 3.5-4.5. משמעות הדבר היא כי חשוב לטפל בנרתיק, כמו כל הפרעה pH עלול לגרום אי נוחות ובעיות בריאותיות אחרות.

חשוב גם להכיר בכך שהנרתיק רוטט. זאת בשל הארכיטקטורה העדינה שלה ונמצא מתאם עם גווני הקול האנושי. פעילות רטט זו מסייעת להניע דם ולהמריץ את הרקמות והעצבים.

משהו שגברים רבים לא יודעים הוא שלנרתיק יש טעם מסוים. זה נגרם על ידי חיידקים טבעיים וכימיקלים אחרים בנרתיק ואת הטעם יכול להשתנות בהתאם לאדם. עם זאת, כמה מאפיינים נפוצים מתוארים מלוחים ומושקים.

יתר על כן, הנרתיק יכול לשמן את עצמו באופן טבעי בהתאם לעוררות ולרמות ההורמונים. זה עוזר להפוך את יחסי המין לקלים ונוחים יותר והוא חיוני גם למניעת מחלות מין. חשוב להבין כי ניתן להשתמש בסיכה גם לשימון נוסף וישנם סוגים רבים זמינים בהתאם להעדפה.

לבסוף, חשוב להבין כי הנרתיק רגיש מאוד. משמעות הדבר היא כי חשוב להיות עדין ולהבין את הצרכים של הפרט. תנועות או פריטים שונים יכולים להיות בעלי השפעות שונות ויש להשתמש בהם בזהירות.

כגברים ישראלים, יש הרבה דברים בנרתיק שיכולים להיות לא ידועים. אבל זה חיוני כדי לקבל הבנה בסיסית של האנטומיה, טיפול ותפקוד של הנרתיק עבור פעילויות מיניות בריאות.

הבנת מורכבות הנרתיק חיונית לתפקוד מיני בריא ומגדילה את האפשרות לחוויה מהנה לשני בני הזוג. חיוני לטפל היטב בנרתיק ולהבין את צרכיו כדי להבטיח את החוויה הטובה ביותר. וכמוב, בשביל להבין ולהכיר את הכוס, צריך לשחק איתו וללמוד בצורה מעשית. את זה תוכל לעשות עם נערות ליווי

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

זקפה – מילה שעשויה לעורר תחושות של מבוכה, מבוכה או אפילו הומור עבור חלק, אך במציאות, היא חלק חיוני ברווחתו המינית והכללית של הגבר. למרות…

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

מבוא המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות מספר עצום של רגשות ודעות מאנשים. יש הרואים בו מקצוע מזדמן, ויש הרואים בו עבודה פסולה ומשפילה מבחינה…

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או עובדות מין, הן אנשים שמקבלים תשלום עבור שירותי מין. בעוד שקיומן של נערות ליווי החל לפני מאות שנים,…

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת