גולד דאנס

החשיבות של אוננות בחיינו

החשיבות של אוננות בחיינו

אוננות היא חלק נורמלי ובריא מהחיים של גברים בוגרים. למרות אופי הטאבו של הנושא, העובדה נותרה כי אוננות חשובה לבריאות פיזית ונפשית בנוסף להנאה מינית. על ידי לשים בצד את כל הסטיגמות ולהבין את היתרונות של הנאה עצמית, גברים בוגרים יכולים ליהנות מחוויות מיניות בריאות ומספקות.

אנו מתחילים לאונן בגיל מאוד צעיר כאשר אנו לומדים על עצמינו ועל גופינו. וכאשר אנו מתחילים להתבגר, האוננות מלווה בהשתוקקות לקיים יחסי מאמין. כלומר אנו מאמינים כי זהו פתרון זמני שבקרוב יוחלף בחיי מין פעילים. אך למעשה האוננות חשובה בפני עצמה, וגם אנשים בעלי חיי מין פעילים נוהגים לאונן.

אוננות מקדמת תפקוד ערמונית בריא ויכולה להפחית את הסיכון למחלות ערמונית. על ידי לקיחת הזמן לחקור באופן קבוע את הגוף ואת ההנאה של האדם, אדם יכול ללמוד לזהות את סימני העוררות והאורגזמה, לעזור לו להיות מודע יותר לתגובות המיניות שלו. הבנה והתכווננות לאותות אלה יכולה לעזור לשפר את הביצועים המיניים עם בת הזוג.בנוסף, אוננות נותנת לאדם הזדמנות להיות מסופק מינית מבלי להיות תלוי במישהו אחר. זה חשוב במיוחד עבור אנשים שעשויים להיות רווקים או שאין להם גישה קלה לשותף. לקיחת תפקיד פעיל בחקר ההנאה המינית יכולה לעזור לטפח תחושה בריאה של הערכה עצמית וביטחון. כמובן שלפעמים נרצה לאונן, ולפעמים לבלות עם נערות ליווי של סוכנות melissa-vienna-escort, אין סתירה בין הדברים הללו וחשוב לעשות את שניהם. זה יתרום לבריאותכם הפיזית והנפשית.

אוננות יכולה גם להקל על הלחץ. הנאה מינית משחררת אנדורפינים והורמונים אחרים שיכולים לעזור בהרפיה. זה יכול להתבטא בשינה טובה יותר ובריכוז רב יותר. אנשים רבים מוצאים כי אוננות יכולה להיות הקלה גדולה מתח להשתמש לפי הצורך לאורך כל היום.

אוננות היא חלק חשוב בלהיות מבוגר ויש לאמץ אותה ככזו. על ידי מציאת דרכים משמעותיות לחקור הנאה והבנת היתרונות הרבים שמגיעים עם זה, גברים בוגרים יכולים ליהנות מחוויות מיניות בריאות ומספקות. אם נשים בצד את כל הסטיגמות, גברים יכולים לקצור את הפירות של לקיחת חלק פעיל בבריאות המינית שלהם.

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

זקפה – מילה שעשויה לעורר תחושות של מבוכה, מבוכה או אפילו הומור עבור חלק, אך במציאות, היא חלק חיוני ברווחתו המינית והכללית של הגבר. למרות…

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

מבוא המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות מספר עצום של רגשות ודעות מאנשים. יש הרואים בו מקצוע מזדמן, ויש הרואים בו עבודה פסולה ומשפילה מבחינה…

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או עובדות מין, הן אנשים שמקבלים תשלום עבור שירותי מין. בעוד שקיומן של נערות ליווי החל לפני מאות שנים,…

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת