גולד דאנס

זקפות: כל מה שאתה צריך לדעת

זקפות: כל מה שאתה צריך לדעת

זקפות הן תהליכים ביולוגיים מורכבים המתרחשים בגוף הגברי וחיוניים לעוררות מינית. למרות שרובנו מכירים את המונח, עדיין יש הרבה מה ללמוד ולהבין עליו. מאמר זה ילמד אותך הכל על זקפות: סוגים, סיבות ובעיות נפוצות.

מהי זקפה?
זקפה, המכונה לעתים בונר, היא התגובה האוטומטית של הגוף לגירויים מיניים ופיזיים שונים. זה מתחיל כאשר הדם ממהר אל הפין, גורם לו להתנפח ולהיות מוצק.

סוגי זקפות
ישנם ארבעה סוגים של זקפות המתרחשות אצל גברים: פסיכולוגית, רפלקסיבית, לילית וספונטנית.

זקפות פסיכולוגיות
זקפה פסיכולוגית מתרחשת כתגובה לגירויים מנטליים. סוג זה של גירוי יכול לכלול פנטזיות, צפייה בפורנוגרפיה או אפילו ניהול שיחות על מין.

זקפות רפלקסיביות
זקפה רפלקסיבית היא תוצאה של גירוי פיזי באזור איברי המין. זה יכול לכלול ליטופים בגוף מלא, מגע באברי המין, או אפילו פעילויות מעוררות אחרות.

זקפות ליליות
זקפות ליליות הן זקפות לא רצוניות המתרחשות בזמן השינה. למרות שהגבר לא יכול להיות בהכרה, הפין יכול להיות מעורב בדם ולהיות זקוף. זה בעיקר תוצאה של גירוי פיזי בזמן החלימה.

זקפות ספונטניות
זקפות ספונטניות הן אלה המתרחשות ללא גירוי. אלה קשורים בדרך כלל עם גיל ההתבגרות והם בולטים ביותר על ידי נערים בגיל העשרה. הם יכולים להיגרם גם על ידי תנודות הורמונליות.

מה גורם לזקפה?
ישנן מספר סיבות שונות לזקפה. הסיבה העיקרית היא גירוי מיני, פיזי או פסיכולוגי, המעורר פרץ של דם לפין. גורמים אחרים, כגון רמות טסטוסטרון ותרופות, יכולים גם לשחק תפקיד בזקפה.

טסטוסטרון וזקפה
טסטוסטרון הוא ההורמון השולט בחשק המיני אצל גברים. ככל שרמות הטסטוסטרון עולות, כך גם העוררות והסבירות לזקפה.

תרופות וזקפה
תרופות מסוימות יכולות להשפיע על הזקפה. לדוגמה, כמה תרופות נוגדות דיכאון ותרופות ללחץ דם ידועים כגורמים לבעיות זיקפה.
קראו עוד

בעיות נפוצות בזקפה
תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא חוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה מספקת לביצוע מיני משביע רצון. ED נפוץ מאוד ומשפיע על כ -30 מיליון גברים בארצות הברית לבדה.

כמה בעיות נפוצות אחרות עם זקפה כוללות שפיכה מוקדמת ושפיכה מעוכבת. שפיכה מוקדמת היא פליטה לא רצונית של זרע לפני ו / או במהלך החדירה, וכתוצאה מכך חוויות מיניות לא מספקות. שפיכה מאוחרת היא כאשר לוקח לגבר זמן רב מהרגיל להגיע לאורגזמה.

מסקנה
זקפות הן חלק מהותי מהחוויה המינית הגברית. למרות שגברים עשויים לחוות בעיות שונות הקשורות לזקפה, הבנת התהליך והסיבות יכולה לעזור להוביל לחוויה מינית טובה יותר. חשוב לחנך את עצמך על זקפות ולטפל בכל בעיה או חשש שיש לך.

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

זקפה – מילה שעשויה לעורר תחושות של מבוכה, מבוכה או אפילו הומור עבור חלק, אך במציאות, היא חלק חיוני ברווחתו המינית והכללית של הגבר. למרות…

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

מבוא המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות מספר עצום של רגשות ודעות מאנשים. יש הרואים בו מקצוע מזדמן, ויש הרואים בו עבודה פסולה ומשפילה מבחינה…

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או עובדות מין, הן אנשים שמקבלים תשלום עבור שירותי מין. בעוד שקיומן של נערות ליווי החל לפני מאות שנים,…

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת