גולד דאנס

כנות בשיחה על סקס

כנות בשיחה על סקס

עבור רבים, המחשבה לדבר על סקס היא מרתיעה מדי או פשוט מביכה. זה יכול להיות קשה לנסח במילים מה אתה רוצה בחדר השינה, ולעתים קרובות זוגות אפילו לא יודעים איפה להתחיל. לפעמים, סקס יכול להפוך לטאבו – במיוחד אם אתם זוג שבקושי מדבר על הנושא. אבל במציאות, אין צורך במבוכה כשזה מגיע לתקשורת על סקס. למעשה, ניהול שיחות כנות על הרצונות שלך יכול לעזור להגביר את האינטימיות בינך לבין בת הזוג שלך, ולכן כדאי לנהל את השיחה. הנה כמה טיפים איך לדבר על סקס בלי המבוכה.

לשמור על שיחה כנה

היו כנים. כאשר מתקשרים על סקס, חשוב לנהל שיחה פתוחה וכנה. אל תפחדו לומר את האמת שלכם ותנו לבת הזוג שלכם לדעת ממה אתם נהנים או לא נהנים. ככל שאתה רוצה שבת הזוג שלך תגיד לך מה גורם לה להיות מרוצה, אתה תצטרך לעשות את אותו הדבר. אין טעם לשקר על זה או לנסות להמציא משהו רק כדי לפייס את בת הזוג שלך. להיות כנים ופתוחים יעזור לוודא שהקשר המיני נשאר חזק.קח את זה לאט. הרבה אנשים עשויים להרגיש מוצפים על ידי המחשבה על שיחה על סקס, אז זה יכול להיות מועיל לקחת את הדברים לאט. התחל בקטן, על ידי דיבור על כמה דברים שאתה עשוי לאהוב, ולאחר מכן בהדרגה להעביר את השיחה לעבר נושאים אינטימיים יותר. זה יכול לעזור להקל על החשש שמגיע עם דיבור על מין, וזה יכול לעזור לשיחה לזרום בצורה חלקה יותר.

היו מכבדים. חשוב לזכור שאין דרך אחת נכונה לקיים יחסי מין, והצרכים והרצונות של כל זוג שונים. משמעות הדבר היא שחשוב להתייחס לבת הזוג שלך בכבוד כאשר מדברים על סקס – בין אם זה נושא שאתה מסכים עליו או לא מסכים עליו. כבוד לבת הזוג שלך תמיד צריך להיות הדבר החשוב ביותר בכל שיחה על מין.

אם אתה עדיין מרגיש מוזר לדבר על סקס, יש דרכים אחרות להרגיש בנוח ולחקור את הנושא. לדוגמה, התבוננות בנערות ליווי בישראל יכולה להיות דרך מצוינת לחקור סוגים שונים של חוויות מיניות מבלי לנהל את השיחה המביכה. זה יכול להיות משחרר לחקור את הנושא עם מישהו פתוח ומוכן לענות על כל שאלה שיש לך.

בסופו של דבר, לדבר על סקס לא חייב להיות חוויה מביכה או לא נוחה. בין אם אתם מדברים עם בת הזוג שלכם או עם אדם אחר, שיחה פתוחה וכנה על הרצונות שלכם היא המפתח. זה יכול להיות כלי נהדר גם להבנת המיניות שלך וגם לשיפור מערכת היחסים שלך. אז קדימה, עשו את הקפיצה – שיחה על סקס עשויה להיות הצעד הטוב ביותר שתוכלו לעשות כדי לחזק את האינטימיות שלכם.

אם תרצה לדעת יותר על סקס, המורות הכי טובות נמצאות בסוכנות הליווי zavita.co.il

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

זקפה – מילה שעשויה לעורר תחושות של מבוכה, מבוכה או אפילו הומור עבור חלק, אך במציאות, היא חלק חיוני ברווחתו המינית והכללית של הגבר. למרות…

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

מבוא המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות מספר עצום של רגשות ודעות מאנשים. יש הרואים בו מקצוע מזדמן, ויש הרואים בו עבודה פסולה ומשפילה מבחינה…

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או עובדות מין, הן אנשים שמקבלים תשלום עבור שירותי מין. בעוד שקיומן של נערות ליווי החל לפני מאות שנים,…

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת