גולד דאנס

נערות ליווי: סקירה כללית של המקצוע

נערות ליווי: סקירה כללית של המקצוע

נערות ליווי הן נשות מקצוע המספקות ללקוחות שירותים אינטימיים כגון חברות, עיסויים ארוטיים ומפגשים מיניים. לרוב, שירותים אלה ניתנים על בסיס שעתי ונערות ליווי רבות פועלות באופן עצמאי, הרחק מעיני הציבור. המקצוע שנוי במחלוקת, נתפס על ידי אחדים כנצלני ונתפס על ידי אחרים כמתן שירות חיוני בלבד. ללא קשר למוסר של המקצוע, נערות ליווי קיימות ברחבי העולם כבר מאות שנים, מה שמעיד על כך שהמקצוע – או גרסה כלשהי שלו – כאן כדי להישאר.

היסטוריה של נערות ליווי
זנות היא אחד המקצועות העתיקים ביותר הידועים, וראיות מצביעות על צורה כלשהי של זנות הנוהגת משחר הציוויליזציה. בתרבויות עתיקות, כתות דתיות כללו לעתים נערות ליווי https://vladikgirls.com/ שהיו מספקות שירותים בתשלום. כתות אלה נמצאו ביוון, רומא והודו, ובמקרים מסוימים נחשבו הנשים לכמרים. ביפן של המאה ה -16, לפני שאורח החיים השתנה עם המודרניזציה של המדינה, חצרנים או "אויראנים" היו נפוצים מאוד ולעתים קרובות ניתן היה לראות אותם עם גברים עשירים וחזקים.

בשנים האחרונות, המקצוע עדיין שנוי במחלוקת למדי וחוקיותו השתנתה מאוד. במדינות מסוימות, כמו גרמניה, הולנד ותקופות בארצות הברית, זה לגמרי decriminalized או אפילו מוסדר. עם זאת, במדינות אחרות, כמו בריטניה, זה נשאר בלתי חוקי. החוקים על בנות כוננות יכולים להשתנות ממדינה למדינה, גם כן.

מבחינת העבודה בפועל, כלל האצבע הוא שנערות ליווי הן אנשים המספקים שירותים, כגון חברות, עיסויים אינטימיים ופעילויות מיניות, תמורת תשלום. ישנם כמה מונחים שונים המשמשים למקצוע כזה, כולל קורטיזן, נערת ליווי וליווי. למרות השימוש החלופי שלהם, יש המעדיפים מונח אחד על פני השני.

סוגי נערות ליווי
רובן המכריע של נערות השירות הן קבלניות עצמאיות, כלומר הן אינן מועסקות על ידי חברה או סוכנות ספציפית. ישנם מספר סוגים שונים של עובדים עצמאיים, המסווגים לפי אופי השירותים שהם מספקים. חלקן בנות "חווית חברה" (GFE), כלומר הן מתמחות במתן חווית חברות אינטימית אך אפלטונית. אחרות הן נערות מכוני עיסוי, בעלות רישיון והכשרה בטיפול בעיסוי, ומסוגלות לספק עיסויים חושניים. לבסוף, ישנן נערות ליווי המתמחות במתן מפגשים מיניים יותר.

הסוג העיקרי השני של נערות ליווי הן אלה המועסקות באמצעות סוכנות. אלה עשויים להיות מסווגים כסוכנויות "יוקרתיות", הפועלות בעלות גבוהה יותר – לעתים קרובות 500 דולר + לשעה. נערות אלה עשויות להיות משכילות ולעתים קרובות מספקות מספר שירותים הקשורים לחברות. עם זאת, ישנן גם סוכנויות בדרגה נמוכה יותר, בדרך כלל פעולות בעלות נמוכה, שבהן ניתן לשכור בנות במחיר נמוך בהרבה.

טיעונים בעד ונגד נערות ליווי
למרות קיומן של נערות ליווי במשך מאות שנים, הן נותרו נושא שנוי במחלוקת. רבים טוענים כי המקצוע נצלני ומחפצן את גופן של נשים, וכי הוא מעודד את הקומודיפיקציה של מיניות האישה. יש הטוענים כי הוא מזיק להשקפות החברה על מין ומעודד מנטליות מעוותת לגבי ערכו של הגוף הנשי כאובייקט.

מאידך גיסא, חסידי המקצוע טוענים כי הוא מספק שירות בעל ערך, לעתים קרובות לאלה שאינם מסוגלים למצוא חברות בדרכים אחרות. התומכים טוענים כי הוא מספק לנשים את האוטונומיה לקבל החלטות על גופן ולשלוט בגורלן. כמו כן נאמר כי זה עוזר destigmatize התנהגות מינית ומעודד אנשים להיות פתוחים יותר על הצרכים המיניים שלהם ואת הרצונות.

מסקנה
נערות ליווי ממשיכות להתקיים בצורה כלשהי, בכל רחבי העולם. זהו מקצוע מגוון למדי, הכולל סוגים שונים של שירותים וסוגים שונים של אנשים המספקים אותם. מוסריות המקצוע נותרה נושא שנוי במחלוקת וסביר להניח שתישאר כך עוד זמן מה. ללא קשר לעמדה שננקטה, ברור שהמקצוע ימשיך להתקיים, בין אם הציבור רואה אותו בחיוב ובין אם לאו.

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

זקפה – מילה שעשויה לעורר תחושות של מבוכה, מבוכה או אפילו הומור עבור חלק, אך במציאות, היא חלק חיוני ברווחתו המינית והכללית של הגבר. למרות…

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

מבוא המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות מספר עצום של רגשות ודעות מאנשים. יש הרואים בו מקצוע מזדמן, ויש הרואים בו עבודה פסולה ומשפילה מבחינה…

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או עובדות מין, הן אנשים שמקבלים תשלום עבור שירותי מין. בעוד שקיומן של נערות ליווי החל לפני מאות שנים,…

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת