גולד דאנס

פעם קופאית ברמי לוי – היום נערת ליווי

פעם קופאית ברמי לוי – היום נערת ליווי

נערת ליווי בת 18 – אבל מבינה עניין

אז כן, עבדתי פעם ברמי ליוי והיום אני עובדת ברמי ליווי … לא הבדל גדול אבל הבדלים של שמיים וארץ מבחינת הכנסה. אז ברוך הבא מותק ואני ממש שמחה שהגעת לעמוד הזה.

שמי הוא פולי מצפון הארץ וכעת ארשום את ההודעה שלי שמספרת איך הפכתי משכירה ברמי לוי למה שאני עכשיו . זה משהו שאותו לא סיפרתי מעולם ובפוסט זה אני אבצע את זה לכולם לראשונה בחיי. זה לא יהיה סיפור מיני , לא מחכים לכם בבלוג הזה סיפורי סקס מדליקים יוצאי דופן. אם אתם בעניין של סיפור פנטזיות, באפשרותכם לבקר ברשימת הכתבות בעמוד הבית.
צריך לרשום שsgdanceconnection.com בפירוש לא דוחפים שום גולשת להתפרנס בתחום הזה והאינפורמציה כאן היא לתת אינפורמציה וזהו.

סוף סוף מאמר אובייקטיבי באמת

זהו סיפור מדוייק שאני עוברת ב1 שנים שעברו. נולדתי בשנת 2003, ואני נערת ליווי 1 שנה משהייתי בת תשע עשרה. עבודה בתור נערת ליווי במשך 1 שנים זהו מקצת זמן קרוב לוודאי ביחס לעיסוק ממוצע ועדיין זה בלי סוף זמן כדי לשפוך אור לך כיצד זה לעבוד בשירותי זנות במדינה בדרך מאוזנת בסתירה מהפורטלים המסורתיים המסקרים את עולם נערות הליווי כמלאכה נבזית שעליה להתחפף מהעולם מוקדם ככל האפשר.
הנקודה הענקית שדחפה אותי להתקפל תיכף ומיד מהמלאכה הקודמת לכן שלי בתור שכירה ברמי לוי היא באופן בסיסי נוחות. בעבודה שקדמה לזה שלי השתכרתי 1892 ברוטו בשבוע .לקבל סכום של 1892 שבועית זה לא מספיק על מנת לשרוד סבבה ומיותר לציין שזה גרוש מול רווח בליווי שם אפשרי להרוויח 98580 שקלים במשך חודש פשוט של עבודה!!! אז לכל הקופאיות פה שביננו, החיים קצרים, שימו פס על מה שאומרים ותעשו רק מה שבא לכן !

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

זקפה – מילה שעשויה לעורר תחושות של מבוכה, מבוכה או אפילו הומור עבור חלק, אך במציאות, היא חלק חיוני ברווחתו המינית והכללית של הגבר. למרות…

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

מבוא המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות מספר עצום של רגשות ודעות מאנשים. יש הרואים בו מקצוע מזדמן, ויש הרואים בו עבודה פסולה ומשפילה מבחינה…

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או עובדות מין, הן אנשים שמקבלים תשלום עבור שירותי מין. בעוד שקיומן של נערות ליווי החל לפני מאות שנים,…

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת