גולד דאנס

פתיחת הטאבו: היתרונות והטכניקות של אוננות

פתיחת הטאבו: היתרונות והטכניקות של אוננות

אוננות היא נושא שלעתים קרובות אפוף בושה וסודיות. זהו נושא טאבו שכמעט ולא מדברים עליו בגלוי, למרות שהוא היבט טבעי ובריא של המיניות האנושית. פעולת ההנאה העצמית הייתה סטיגמה ולא מובנת במשך זמן רב מדי. הגיע הזמן לשבור שתיקה ולשפוך אור על היתרונות והטכניקות הרבות של אוננות.

בראש ובראשונה, חשוב להבין כי אוננות היא חלק נורמלי ונפוץ בהתנהגות המינית האנושית. למעשה, מעל 90% מהגברים ו -60% מהנשים עוסקים באוננות בשלב כלשהו בחייהם (ZNA, 2018). עם זאת, למרות שכיחותו, יש עדיין הרבה תפיסות מוטעות ועמדות שליליות סביב מעשה זה.

אחת התפיסות המוטעות הנפוצות ביותר לגבי אוננות היא שזה רק סוג של שחרור מיני עבור אנשים בודדים. זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. אוננות יכולה להיות תוספת בריאה לכל מערכת יחסים מינית. למעשה, זה יכול לשפר את האינטימיות המינית עם בן זוג במובנים רבים.

ראשית, אוננות יכולה לעזור לאנשים להכיר טוב יותר את גופם ואת מה שמרגיש להם מענג. מודעות עצמית זו יכולה להיות מועברת לבן זוג, מה שמוביל לחוויה מינית מספקת יותר עבור שני האנשים. זה יכול גם לעזור להגביר את הביטחון ואת ההערכה העצמית, מה שמקל על אנשים להרגיש בנוח להביע את הרצונות והצרכים שלהם עם שותף.

אינדקס מומלץ- https://www.thesamplergirl.com/
בנוסף, אוננות יכולה להיות דרך מצוינת לחקור פנטזיות וטכניקות מיניות חדשות ללא כל לחץ או שיפוט. זה מאפשר לאנשים לקחת שליטה על ההנאה שלהם ולהתנסות עם טכניקות שונות ותנוחות שהם עשויים להיות ביישנים מדי או מהססים לנסות עם בן זוג. זה יכול בסופו של דבר להוביל לחיי מין מספקים והרפתקניים יותר עם בן זוג.

מלבד השפעתה החיובית על יחסי מין, לאוננות יש גם יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים רבים. ראשית, זהו משכך מתח גדול. כאשר עוסקים באוננות, הגוף משחרר אנדורפינים, הידועים גם בשם "הורמוני הרגשה טובה", אשר יכולים לעזור להקל על חרדה ולהפחית את רמות הלחץ. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור אנשים הנאבקים עם מתח או יש אורח חיים מתח גבוה.

יתר על כן, אוננות נקשרה לשיפור איכות השינה. שחרור אנדורפינים במהלך אוננות יכול לעזור להרגיע את הגוף והנפש, מה שמקל על ההירדמות ומשפר את איכות השינה הכללית. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור אנשים שנאבקים עם נדודי שינה או מתקשים להירגע בסוף היום.

יתר על כן, אוננות הוכחה כבעלת יתרונות בריאותיים פיזיים, במיוחד עבור גברים. מחקרים מצאו כי שפיכה תכופה, בין אם באמצעות אוננות או יחסי מין, יכולה להפחית את הסיכון לסרטן הערמונית אצל גברים (המכון הלאומי לסרטן, 2023). בנוסף, אוננות נמצאה כמשפרת את בריאות האגן ודרכי השתן, מפחיתה את הסיכון לזיהומים ומקדמת שליטה במתן שתן.

עכשיו, אחרי שביססנו כמה מהיתרונות הרבים של אוננות, בואו נצלול לתוך הטכניקות. אמנם אין דרך נכונה או לא נכונה לאונן, אבל יש כמה טיפים וטכניקות שיכולים לעזור לאנשים לשפר את החוויה המינית סולו שלהם.

הצעד הראשון לסשן אוננות מוצלח הוא ליצור סביבה נוחה ומרגיעה. זה אומר למצוא חלל שקט ופרטי, להגדיר את האווירה עם כמה נרות או מוסיקה, ולהסיר כל הסחות דעת. חשוב להיות בתנוחה נוחה בין אם בישיבה, בשכיבה או בעמידה, ושיהיה לכם מספיק זמן להתמכר לחוויה במלואה מבלי להרגיש ממהרים.

אחת הטכניקות הנפוצות ביותר לאוננות היא השימוש בידיים. ישנן וריאציות רבות של תנועות ידיים ולחץ שניתן להשתמש בהם, בהתאם להעדפה אישית. אנשים מסוימים עשויים להעדיף תנועה עדינה ואיטית למעלה ולמטה, בעוד שאחרים עשויים ליהנות מתנועה מעגלית נמרצת יותר. התנסות במקצבים ולחץ שונים יכולה להוביל לרמות שונות של הנאה ואורגזמות.

טכניקה פופולרית נוספת היא השימוש בצעצועי מין. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש מגוון רחב של צעצועי מין זמינים עבור גברים ונשים כאחד. אלה כוללים ויברטורים, דילדואים, ואפילו מאוננים גברים. צעצועי מין יכולים לשפר אוננות על ידי מתן תחושות שונות והגברת האורגזמה.

לבסוף, שילוב גירוי חזותי או קולי יכול להיות גם תוספת נהדרת לאוננות. זה יכול לכלול צפייה בסרטים ארוטיים, קריאת פנטזיות מיניות, או האזנה לארוטיקה. זה יכול להגביר את העוררות ולהוסיף רמה חדשה של גירוי לחוויה.

לסיכום, אוננות היא היבט טבעי ומועיל של המיניות האנושית שיש לחבק ולחגוג אותו. יש לה יתרונות פיזיים, נפשיים ומיניים רבים, והיא יכולה להיות תוספת בריאה לכל מערכת יחסים. על ידי שבירת שתיקה ודיון פתוח באוננות, אנו יכולים לפעול להסרת הבושה והסטיגמות הסובבות אותה ולקדם הבנה חיובית ובריאה יותר של התרגול. אז קדימה, התפנקו בקצת הנאה עצמית וקצרו את היתרונות הרבים שיש לה להציע.

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

זקפה – מילה שעשויה לעורר תחושות של מבוכה, מבוכה או אפילו הומור עבור חלק, אך במציאות, היא חלק חיוני ברווחתו המינית והכללית של הגבר. למרות…

הבנת הזקפה: מה זה, איך זה עובד, ומה יכול להשפיע על זה

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

מבוא המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות מספר עצום של רגשות ודעות מאנשים. יש הרואים בו מקצוע מזדמן, ויש הרואים בו עבודה פסולה ומשפילה מבחינה…

ll Girls: מבט מעמיק על עולם החברות בתשלום

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או עובדות מין, הן אנשים שמקבלים תשלום עבור שירותי מין. בעוד שקיומן של נערות ליווי החל לפני מאות שנים,…

נערות ליווי: מקצוע שנוי במחלוקת